Herstellingsaanvraag doen

Met de aankoop van een Miele-toestel hebt u gekozen voor duurzaamheid en de beste kwaliteit. En als u toch ondersteuning nodig hebt, helpen wij u graag verder.

Herstelling

Online herstellingsaanvraag doen

Enkel voor huishoudtoestellen, niet voor professionele toestellen!

U kunt op elk moment van de dag online een herstelling inplannen met een technicus. U geeft aan welke periode u het beste uitkomt, daarna wordt de afspraak geregistreerd en komt de technicus op de afgesproken datum en tijd bij u langs.

Maak online een afspraak
Stofzuigerreparatie

Herstellingsaanvraag van uw stofzuiger

Een storing aan uw stofzuiger verhelpen wij graag samen met onze service-partner E-care. U kunt uw stofzuiger laten ophalen of opsturen. Via onderstaande link kunt u uw herstelling aanmelden waarna wij u een serviceformulier en een verzendlabel mailen. Voor het retour sturen worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij u registratie ontvangen wij graag een kopie van de aankoopfactuur, een duidelijke storingsomschrijving en uw contactgegevens.

Registreer hier uw toestel
FR NL