Met de aankoop van een Miele-toestel hebt u gekozen voor duurzaamheid en de beste kwaliteit. En als u toch ondersteuning nodig hebt, helpen wij u graag verder.
Eerste hulp bij storingen
Vaak kunt u een storing zelf eenvoudig verhelpen. Via onze handige tool kun u eerst nagaan of de hulp van een technicus echt nodig is.
Enkel voor huishoudtoestellen, niet voor professionele toestellen!
U kunt op elk moment van de dag online een herstelling inplannen met een technicus. U geeft aan welke periode u het beste uitkomt, daarna wordt de afspraak geregistreerd en komt de technicus op de afgesproken datum en tijd bij u langs.
Een storing aan uw stofzuiger verhelpen wij graag samen met onze service-partner E-care. U kunt uw stofzuiger laten ophalen of opsturen. Via onderstaande link kunt u uw herstelling aanmelden waarna wij u een serviceformulier en een verzendlabel mailen. Voor het retour sturen worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij u registratie ontvangen wij graag een kopie van de aankoopfactuur, een duidelijke storingsomschrijving en uw contactgegevens.